Çoğu zaman SGK ile ilgili eleştirilerimizi yazıyoruz. Bazen SGK’da güzel şeyler de oluyor.
5 Kasım 2009 tarihinde “Dinçer Hoca’ya etik görevi” başlıklı yazımda Kamu Görevlileri Etik Kurulu’nun SGK Başkan Yardımcısı Veysel Uyar’ın 5 ve 13 yaşlarındaki iki çocuğunu erken emeklilik ve diğer Okumaya devam et →
Yanlış, maksatlı ve dayatmacı ilaç ve aşı politikalarını ‘şiddetle’ ve bazen de ‘hiddetle’ eleştirdiğim için toplumda ‘ilaç karşıtı’ ve ‘aşı karşıtı’ biri olarak tanınıyorum. Medya âlemi de beni domuz gribi aşısı karşıtı olarak biliyor. Okumaya devam et →
Bir yorgun hüzün çöktü üzerime. Aniden! Usulca kapımı çalan bir korkunun esiriydim artık. Gecenin kör karanlığında gelen davetsiz misafirin… Ölümün ürpertici sesi… Boğuk, derinden, iniltili… Okumaya devam et →